Söndag kväll

Helg:

Lördag
På morgonen var jag på täby galopp och skrev på praolapp. Det kommer bli skitkul att praoa där. När vi skrivit på lappen så gick vi runt och kollade på hästarna, jättefina.

Sen på eftermiddagen så Jag & Mackan och en annan tjej från stallet med sin ponny lektion för min kompis Jennifer. Hon är superduktig, Vi red markarbete och han var lite hådare från början men mjuknade sen. Vi tränade tämpoväxlingar innan och efter hindret och så tränade vi på att korta och länga hästarna. Det var svårt för Mackan, blir så lätt lång och stark. Både han och jag tyckte de var skitkul!

Söndag
Idag red vi lektion för Jennifer igen, hoppade bana. Det gick jättebra. I början var han hård och stark igen (hänger sig jättemkt på vänster sida) men släppte i slutet av lektionen. Då gick det jättebra. Tyvärr bad jag inte mamma att fota så jag har inga bilder att lägga in. Men det kommer fler tillfällen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååh, jag saknar hoppning.. :/

2009-02-01 @ 15:31:11
URL: http://hhanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0